Почетна / Обавештења / Ванредна седница окружног штаба за ванредне ситуације

  • Уредник
  • 0 Views
  • 0 коментара
  • Нема тагова

У просторијама ПУО, 11.01.2017. са почетком у 12 сати одржана је ванредна седница окружног штаба за ванредне ситуације. Дневни ред седнице је био следећи:

  1. Ванредна ситуација у општини Димитровград
  2. Стање у Пиротском округу после обилних снежних падавина и ниских температура,
  • – Проходност путних праваца и стање у насељеним местима
  • – Стање виталних инфраструктурних објеката
  • – Здравствена заштита становништва ( епидемија грипа )
  • – Активности Црвеног крста
  1. Разно

– Мигранти

Исцрпним извештајима, команданти општинских и градског штаба за ванредне ситуације обратили су се члановима окружног штаба о ситуацији у својим срединама. Како је у општини Димитровград на снази ванредна ситуација од 10.01.2017., извештај представника је и био најдужи.

Остали чланови окружног штаба су се свако из делокруга свог рада изјаснили о тренутној ситуацији у Пиротском округу.

Закључци са ванредне седнице су:

  1. Проходност путних праваца је добра, како у градским, тако и у приградским и сеоским деловима. До најудаљенијих места су се путари пробили до становништва, тако да за сада не постоје проблеми у снабдевању основним животним намирницама.
  2. Сви инфраструктурни објекти несметано раде и не постоје проблеми у прибављању енергената као и у њиховој даљој емисији.
  3. Епидемија грипа је проглашена на територији целог округа, у општини Димитровград и Бабушница ђаци нису кренули у школу по раније предвиђеном плану и програму.
  4. Црвени крст има довољне залихе хране, као и готове пакете за најугроженије становништво. Уредно је снабдевање храном и у прихватним центима.
  5. На територији ПУО постоје 3 пункта за прихват миграната, којима је пружена адекватна здравствена заштита. Храна им се дистрибуира из Црвеног крста и то по 3 оброка дневно.

У овом тренутку, општински и градски штаб за ванредне ситуације нема потребу за ангажовањем окружног штаба за ванредне ситуације.

 

0 коментара
Оставите коментар

НАШИ ГРАДОВИ И ОПШТИНЕ